Modalitatea de livrare

Livrarea produselor comandate de la Printre Cărţi se efectuează pe întreg teritoriul României, prin modalitățile de livrare prezentate in ultima etapa de finalizare a comenzii, respectiv Curier Cargus, Poştă sau Curierul Printre Cărți (valabil doar pentru București și Ilfov).

In cadrul fiecărei comenzi sunt specificate produsele comandate, prețul, metoda de plată, datele persoanei care a realizat comanda si adresa de livrare şi/sau facturare.
Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru produsele livrate, obligația Cumpărătorului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii, conform legislaţiei în vigoare.

Pentru o comunicare corectă a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorului ii revin obligațiile de a-şi actualiza ori de câte ori este cazul datele din Contul său si de a accesa informațiile si documentele aferente fiecărei Comenzi, existente in CONT CLIENT.

Prin aceasta modalitate de comunicare Cumpărătorul va deţine, accesând CONT CLIENT, o evidență a facturilor emise de Printre Cărţi, putându-le salva și arhiva la rândul său în orice moment și în orice modalitate pe care o dorește.

Dacă aveți deja un CONT CLIENT și ați salvat adrese de livrare si facturare, acestea se vor încarca automat la completarea unei comenzi online, dacă sunteţi logat.
Costurile de livrare sunt calculate automat in coșul de cumpărături pentru livrarea prin Curier Cargus, Poştă sau Curierul Printre Cărți (valabil doar pentru București și Ilfov), la ultima etapa de finalizare a comenzii.

În cazul în care Clientul optează pentru livrarea prin Curier, există posibilitatea ca localitatea sa să se afle în afara ariei Cargus, caz în care se va percepe o taxă suplimentară de 15 lei. Lista localităţilor aflate în afara ariei Cargus se găseşte pe site-ul anticariatului Printre Cărţi la Termeni şi condiţii. 

Dacă localitatea de livrare a comenzii Clientului se află în zona unde curierul percepe o taxă suplimentară, Clientul va fi contactat de un operator Printre Cărţi pentru a i se comunica acest lucru şi a i se da posibilitatea de a alege transportul prin Cargus Curier, cu taxa suplimentară, sau prin Poşta Română fără taxa suplimentară. 

Pentru comenzile mai mari de 149 de lei nu se percepe niciun fel de taxă de transport, chiar dacă Clientul solicită livrarea în afara ariei Cargus.


Termenul de livrare:

1-2 zile lucrătoare de la plasarea comenzii, cu excepția duminicilor şi a sărbătorilor legale.

În cazul în care comanda realizată nu poate fi livrată conform estimării furnizate, Printre Cărţi se obligă să informeze clientii asupra acestor schimbări.

Pentru orice modificare ce implică livrarea comenzii puteti sa solicitati ajutorul unui reprezentant Printre Cărţi fie la telefonul 0726.664.900, fie scriind la adresa de mail anticariat@printrecarti.ro

Dacă la numărul de telefon pe care Clientul îl oferă ca modalitate de contact la o primă comandă nu răspunde nimeni, comanda nu va fi livrată de către Printre Cărţi, neputând confirma corectitudinea datelor lăsate de către Client şi existând riscul ca nici curierul să nu poată livra coletul.

Dacă produsele nu pot fi livrate din cauza clientului - adresă greşită sau incompletă, lipsă de la domiciliu şi după două încercări ale curierului, neridicarea comenzii de la oficiul poştal - următoarea comandă nu va mai fi livrată de către Printre Cărţi fără plata în avans a produselor.


Transport

Printre Cărţi livrează produsele comandate fie direct la adresa clientului, prin Cargus Curier și Curierul Printre Cărți (valabil momentan doar pentru București și Ilfov), fie la oficiul poştal de care aparţine clientul, prin Poşta Română. Costurile livrării sunt afişate în pagina de finalizare a comenzii.

În plus, Printre Cărţi oferă livrare GRATUITĂ pentru comenzile cu valoare de minim 129 lei prin Cargus Curier, Poşta Română sau Curierul Printre Cărți.  

Produsele sunt verificate înainte de a fi expediate. Cu toate acestea, dacă nu întrunesc condiţiile de calitate şi Clientul doreşte să le returneze, acest lucru este posibil într-un interval de cel mult 30 de zile.

Nu ne asumam răspunderea pentru întârzierile in livrarea mărfurilor cauzate de forță majoră (inundații, cai de acces înzăpezite, impracticabile etc). In acest caz, transportul se va reprograma in funcție de posibilitățile de transport.

Pentru alte informații legate de livrare, condiţii sau alte situaţii aveți posibilitatea contactării reprezentanţilor Printre Cărţi la numărul de telefon 0726.664.900 sau pe mailul anticariat@printrecarti.ro


sus