Filtre:
Autori
 Cristian Florin Popescu(2) Mihai Coman(2) Yves Agnes(1) Brindusa Armanca(1) Hans Dieter Zollondz(1) Henry Appia(1) Cezar Caluschi(1) Marin Stoian(1) Daniela Dumitrescu(1) Serban Foarta(1) Irving E. Fang(1) Ellen Mickiewicz(1) Alasdair Milne(1) Fischer Lexikon(1) Bruce Lewis(1) Jean-Paul Pigasse(1) Emmanuel Dupuy(1) Jacques Leprette(1) Irene Joanescu(1) Ziuaddin Sardar(1) Mihaela Nicola(1) Erik Barnouw(1) Eric K. Gormly(1) Jeff Cohen(1) David Croteau(1) Carolyn M. Byerly(1) I. Hangiu(1) Adenike Osofisan(1) Sola Adeyemi(1) Nicholas Abercrombie(1) Michel Friedman(1) Wilbur Schramm(1) George David(1) Peter Gross(1) Eugen Sotropa(1) Andrei Ursachi(1) Dan Petre(1) Laura Marusca(1) Elena Dan(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Polirom(5) Tritonic(3) All(2) Blackwell(2) Didactica si Pedagogica(2) Comunicare.ro(2) Mirton(1) Armand Colin(1) Nord-est(1) American Marketing Association(1) Fundatiei Romania de Maine(1) Academia Catavencu(1) Lumen(1) Amarcord(1) Rada Press(1) Stiinta si tehnica(1) Coronet Books(1) Fisher(1) Radioteleviziunea(1) Forgues(1) Gramar(1) Curtea Veche(1) Bucuresti(1) Hill and Wang(1) Anniversary(1) Alpha Books(1) Penguin Books(1) Humanitas(1) Scripta(1)
Pret
  5 - 10 Lei (3)  10 - 20 Lei (13)  20 - 50 Lei (26)  50 - 100 Lei (2)  mai mare de 100 Lei (1)
An aparitie
19622016
Limba
 Romana(28) Engleza(12) Franceza(3) Germana(1)
Coperti
 Brosate(41) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(1)
Colectii
 Collegium(5) Pedagogia Secolului XX(1)
Filtrează
Publicitate. Mass-media (44 carti in stoc)
Ordonează
Laura Marusca - Comunicare si conflict Vezi detalii Laura Marusca - Comunicare si conflict IN STOC Pret: 12,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 30,00 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 21,00 Lei
Yves Agnes - Introducere in jurnalism Vezi detalii Yves Agnes - Introducere in jurnalism IN STOC Pret: 40,00 Lei
Hans Dieter Zollondz - Fundamentele marketingului Vezi detalii Hans Dieter Zollondz - Fundamentele marketingului IN STOC Pret: 20,00 Lei
Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne Vezi detalii Cezar Caluschi - Relatiile publice moderne IN STOC Pret: 15,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+50.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin Curier Rapid
Marketing masters Vezi detalii Marketing masters IN STOC Pret: 40,00 Lei
Marin Stoian - Genuri ziaristice (volumul 1) Vezi detalii Marin Stoian - Genuri ziaristice (volumul 1) IN STOC Pret: 10,00 Lei
Mihaela Nicola - Publicitate Vezi detalii Mihaela Nicola - Publicitate IN STOC Pret: 21,00 Lei
Cartea alba a caricaturii de presa Vezi detalii Cartea alba a caricaturii de presa IN STOC Pret: 130,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 25,00 Lei
Dan Petre - Introducere in publicitate Vezi detalii Dan Petre - Introducere in publicitate IN STOC Pret: 18,00 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 10,00 Lei
Pagina: 1  2  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus