Filtre:
Autori
 Mihai Coman(2) David Ogilvy(1) Marin Stoian(1) Daniela Dumitrescu(1) Charles U. Larson(1) D. D. Stancu(1) Serban Foarta(1) Irving E. Fang(1) Ellen Mickiewicz(1) Alasdair Milne(1) Fischer Lexikon(1) Bruce Lewis(1) Jean-Paul Pigasse(1) Emmanuel Dupuy(1) Jacques Leprette(1) Irene Joanescu(1) Ziuaddin Sardar(1) Mihaela Nicola(1) Luminita Rosca(1) Ilie Rad(1) Erik Barnouw(1) Eric K. Gormly(1) Scott Collins(1) Eileen R. Meehan(1) Jeff Cohen(1) David Croteau(1) Carolyn M. Byerly(1) Valentin Stancu(1) I. Hangiu(1) Adenike Osofisan(1) Sola Adeyemi(1) Ion Bucheru(1) Michel Friedman(1) Viorel Lazarescu(1) Horia Tabacu(1) Wilbur Schramm(1) Monica Cercelescu(1) Peter Gross(1) Eugen Sotropa(1) Andrei Ursachi(1) Dan Dobre(1) Dan Petre(1) Maria Moldoveanu(1) Elena Dan(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Polirom(6) Blackwell(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Didactica si Pedagogica(2) Comunicare.ro(2) Vintage Books(1) American Marketing Association(1) Academia Catavencu(1) Lumen(1) Vergiliu(1) Amarcord(1) Rada Press(1) Stiinta si tehnica(1) Coronet Books(1) Fisher(1) Radioteleviziunea(1) Forgues(1) Gramar(1) All(1) Curtea Veche(1) Bucuresti(1) Hill and Wang(1) Portfolio Penguin(1) Rowman(1) Concept(1) Anniversary(1) Alpha Books(1) Humanitas(1) Miracol(1) Evenimentul(1) Universitatii din Bucuresti(1) Libra(1) Scripta(1)
Pret
  5 - 10 Lei (4)  10 - 20 Lei (20)  20 - 50 Lei (24)  50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19622016
Limba
 Romana(30) Engleza(14) Franceza(3) Germana(1)
Coperti
 Brosate(43) Cartonate si supracoperta(3) Cartonate(2)
Colectii
 Collegium(4) Pedagogia Secolului XX(1)
Filtrează
Publicitate. Mass-media (48 carti in stoc)
Ordonează
David Ogilvy - Ogilvy on advertising -30% Vezi detalii David Ogilvy - Ogilvy on advertising IN STOC Pret: 70,00Lei 49,00 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic -30% Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 29,00Lei 20,30 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media -30% Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 30,00Lei 21,00 Lei
Marketing masters -30% Vezi detalii Marketing masters IN STOC Pret: 40,00Lei 28,00 Lei
Marin Stoian - Genuri ziaristice (volumul 1) -30% Vezi detalii Marin Stoian - Genuri ziaristice (volumul 1) IN STOC Pret: 10,00Lei 7,00 Lei
Mihaela Nicola - Publicitate -30% Vezi detalii Mihaela Nicola - Publicitate IN STOC Pret: 21,00Lei 14,70 Lei
Cartea alba a caricaturii de presa -30% Vezi detalii Cartea alba a caricaturii de presa IN STOC Pret: 130,00Lei 91,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media -30% Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 25,00Lei 17,50 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+50.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin Curier Rapid
Ilie Rad - Stil si limbaj in mass-media din Romania -30% Vezi detalii Ilie Rad - Stil si limbaj in mass-media din Romania IN STOC Pret: 30,00Lei 21,00 Lei
Dan Petre - Introducere in publicitate -30% Vezi detalii Dan Petre - Introducere in publicitate IN STOC Pret: 18,00Lei 12,60 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media -30% Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 10,00Lei 7,00 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -30% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 21,00Lei 14,70 Lei
Monica Cercelescu - Marci romanesti de succes -30% Vezi detalii Monica Cercelescu - Marci romanesti de succes IN STOC Pret: 35,00Lei 24,50 Lei
Ion Bucheru - Fenomenul televiziune -30% Vezi detalii Ion Bucheru - Fenomenul televiziune IN STOC Pret: 30,00Lei 21,00 Lei
Pagina: 1  2  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus