Delia Cristina Balaban(2) Chris Huskins(1) Tom Blackett(1) Arthur Plotnik(1) Michael Kunczik(1) Daniela Roventa-Frumusani(1) Anne Juganaru(1) Mariana Cernicova(1) Adriana Tarus(1) Ion Moldovan(1) Papa Francisc(1) Thomas Ferenczi(1) C. M. Ripeanu(1) Natascha Just(1) Adrian Crivii(1) Tamara Pasca(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Dan Ivan(1) Madalina Moraru(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Dan Ciachir(1) Traian Bratianu(1) Jean Marie Charon(1) Nicolae Culcea(1) Adela Rogojinaru(1) Iulius Tundrea(1) Paul Dobrescu(1) Charles U. Larson(1) Jean-Paul Pigasse(1) Luminita Rosca(1) Valentin Stancu(1) Ion Bucheru(1) Olga Balanescu(1) Michel Friedman(1) Wilbur Schramm(1) George David(1) Octavian Butoi(1) Dan Dobre(1) Bernard Cathelat(1) Maria Moldoveanu(1) Mark Tungate(1) Philippe Gaillard(1) Larisa Toader(1) Peg Fitzpatrick(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(7) Polirom(6) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(2) Eikon(2) Humanitas(2) Bucuresti(2) Publica(2) Didactica si Pedagogica(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Palgrave(1) Macmillan(1) Idea Design(1) InterGraf(1) Centrului tehnic editorial al armatei(1) Bunavestire(1) Hyperion(1) Plon(1) Muzeul de istorie Prahova(1) Societatea Romana de Televiziune(1) Papirus(1) Trinitas(1) Nemira(1) Evenimentul(1) Lumea Credintei(1) Muntenia(1) Editions la Decouverte(1) Porto Franco(1) Eminescu(1) All(1) Forgues(1) Concept(1) Ariadna 98(1) Politica(1) Universitatii din Bucuresti(1) Trei(1) Libra(1) Stiintifica(1) Brandbuilders(1) Comunicare.ro(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (10) 5 - 10 Lei (23) 10 - 20 Lei (24) 20 - 50 Lei (7)
An aparitie
19722022
Limba
Romana(52) Franceza(5) Engleza(4)
Coperti
Brosate(57) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(2)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.