Filtre:
Autori
 Delia Cristina Balaban(2) Chris Huskins(1) Tom Blackett(1) Arthur Plotnik(1) Michael Kunczik(1) Daniela Roventa-Frumusani(1) Anne Juganaru(1) Mariana Cernicova(1) Adriana Tarus(1) Ion Moldovan(1) Papa Francisc(1) Thomas Ferenczi(1) C. M. Ripeanu(1) Natascha Just(1) Adrian Crivii(1) Tamara Pasca(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Dan Ivan(1) Madalina Moraru(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Dan Ciachir(1) Traian Bratianu(1) Jean Marie Charon(1) Nicolae Culcea(1) Adela Rogojinaru(1) Iulius Tundrea(1) Paul Dobrescu(1) Charles U. Larson(1) Jean-Paul Pigasse(1) Luminita Rosca(1) Valentin Stancu(1) Ion Bucheru(1) Olga Balanescu(1) Michel Friedman(1) Wilbur Schramm(1) George David(1) Octavian Butoi(1) Dan Dobre(1) Bernard Cathelat(1) Maria Moldoveanu(1) Mark Tungate(1) Philippe Gaillard(1) Larisa Toader(1) Peg Fitzpatrick(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Tritonic(7) Polirom(6) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(2) Eikon(2) Humanitas(2) Bucuresti(2) Publica(2) Didactica si Pedagogica(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Palgrave(1) Macmillan(1) Idea Design(1) InterGraf(1) Centrului tehnic editorial al armatei(1) Bunavestire(1) Hyperion(1) Plon(1) Muzeul de istorie Prahova(1) Societatea Romana de Televiziune(1) Papirus(1) Trinitas(1) Nemira(1) Evenimentul(1) Lumea Credintei(1) Muntenia(1) Editions la Decouverte(1) Porto Franco(1) Eminescu(1) All(1) Forgues(1) Concept(1) Ariadna 98(1) Politica(1) Universitatii din Bucuresti(1) Trei(1) Libra(1) Stiintifica(1) Brandbuilders(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (10)  5 - 10 Lei (23)  10 - 20 Lei (24)  20 - 50 Lei (7)
An aparitie
19722022
Limba
 Romana(52) Franceza(5) Engleza(4)
Coperti
 Brosate(57) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(2)
Colectii
 Collegium(4) Pedagogia Secolului XX(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (61 carti in stoc)
Ordonează
Dan Ciachir - In lumea presei interbelice Vezi detalii Dan Ciachir - In lumea presei interbelice IN STOC Pret: 24,00 Lei
Madalina Moraru - Mit si publicitate -60% Vezi detalii Madalina Moraru - Mit si publicitate IN STOC Pret: 11,00Lei 4,40 Lei
Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii -25% Vezi detalii Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii IN STOC Pret: 5,00Lei 3,75 Lei
Bernard Cathelat - Publicitate si societate -25% Vezi detalii Bernard Cathelat - Publicitate si societate IN STOC Pret: 9,00Lei 6,75 Lei
Ioan Cerghit - Mass-media si educatia tineretului scolar -25% Vezi detalii Ioan Cerghit - Mass-media si educatia tineretului scolar IN STOC Pret: 8,00Lei 6,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa -25% Vezi detalii Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa IN STOC Pret: 15,00Lei 11,25 Lei
Michael Kunczik - PR: conceptii si teorii -25% Vezi detalii Michael Kunczik - PR: conceptii si teorii IN STOC Pret: 15,00Lei 11,25 Lei
Daniela Roventa-Frumusani - Femmes, medias, societes -25% Vezi detalii Daniela Roventa-Frumusani - Femmes, medias, societes IN STOC Pret: 24,00Lei 18,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 18,00 Lei
Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media Vezi detalii Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media IN STOC Pret: 19,00 Lei
Vasile Sebastian Dancu - Comunicarea simbolica -25% Vezi detalii Vasile Sebastian Dancu - Comunicarea simbolica IN STOC Pret: 8,00Lei 6,00 Lei
Pagina: 123
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus