Filtre:
Autori
 Maria Moldoveanu(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Francis Balle(2) Kenneth Roman(1) Aurelian Bondrea(1) Nicolae Melinescu(1) Jonathan Taplin(1) Irina Nicolau(1) Ioan Dragan(1) Daniel Sandru(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Dalia Petcu(1) Patrick Veret(1) Theodor Purcarea(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Ioan Romeo Manzala(1) Aviad Meitar(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Dana Altman(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Camelia Pavel(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Bradley J. Sugars(1) Karl Fronlich(1) Mircea Pospai(1) Michael Palmer(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Polirom(9) Tritonic(6) All(5) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Evenimentul(2) Didactica si Pedagogica(2) Rao(2) Kogan Page(1) Expert(1) Master Print(1) Pan Books(1) Pro Universitaria(1) Promopress(1) Codecs(1) Institutul European(1) Art Press(1) Universitara Carol Davila(1) Vicens(1) Kaplan(1) Accent Media(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Media Expres(1) Bastion(1) Eidos(1) Universitara(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) McGraw Hill(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Brandbuilders(1) Miracol(1) Nemira(1)vezi mai multe edituri
Pret
  mai mic de 10 Lei (30)   10 - 20 Lei (41)   20 - 50 Lei (16)   50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19712022
Limba
 Romana(72) Engleza(10) Franceza(4)
Coperti
 Brosate(80) Cartonate si supracoperta(3) Cartonate(3)
Colectii
 Collegium(5) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1) Totem(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (86 carti in stoc)
Ordonează
Frank Deaver - Etica in mass media -30% Vezi detalii Frank Deaver - Etica in mass media IN STOC Pret: 8,00Lei 5,60 Lei
Kenneth Roman - How to advertise Vezi detalii Kenneth Roman - How to advertise IN STOC Pret: 25,00 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 24,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Bradley J. Sugars - Instant advertising Vezi detalii Bradley J. Sugars - Instant advertising IN STOC Pret: 28,00 Lei
Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media Vezi detalii Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media IN STOC Pret: 25,00 Lei
Hans Dieter Zollondz - Fundamentele marketingului Vezi detalii Hans Dieter Zollondz - Fundamentele marketingului IN STOC Pret: 13,00 Lei
Karl Fronlich - Relatii publice Vezi detalii Karl Fronlich - Relatii publice IN STOC Pret: 8,00 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
Michael Palmer - Batalia pentru stiri -20% Vezi detalii Michael Palmer - Batalia pentru stiri IN STOC Pret: 15,00Lei 12,00 Lei
Mircea Pospai - Radioul public regional -20% Vezi detalii Mircea Pospai - Radioul public regional IN STOC Pret: 8,00Lei 6,40 Lei
Marshall McLuhan - Mass-media sau mediul invizibil -30% Vezi detalii Marshall McLuhan - Mass-media sau mediul invizibil IN STOC Pret: 19,00Lei 13,30 Lei
Nicolae Melinescu - O viziune despre televiziune -20% Vezi detalii Nicolae Melinescu - O viziune despre televiziune IN STOC Pret: 25,00Lei 20,00 Lei
Irina Nicolau - Marketingul serviciilor -20% Vezi detalii Irina Nicolau - Marketingul serviciilor IN STOC Pret: 15,00Lei 12,00 Lei
Relatii cu media. Ghid practic -20% Vezi detalii Relatii cu media. Ghid practic IN STOC Pret: 20,00Lei 16,00 Lei
Pagina: 1234
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus