Filtre:
Autori
 Eugenia Grosu(2) A. D. Farbey(1) Mihaela Sterian(1) Adela Rogojinaru(1) Horia Tabacu(1) Wilbur Schramm(1) Monica Cercelescu(1) Ilie Rad(1) George David(1) Tudor Salcudeanu(1) Marshall McLuhan(1) Peter Gross(1) Caliopia Radu(1) Matei Gheboianu(1) Sergio Zyman(1) Dan Dobre(1) Andrei Craciun(1) James Lull(1) Catalin Mosoia(1) Elena Aurelia Botezat(1) Emilian M. Dobrescu(1) Mirela Tomescu(1) Jan Hofmeyr(1) Butch Rice(1) Massimo Baldini(1) Larisa Toader(1) Cristina Coman(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(3) Polirom(3) Teora(2) Nemira(2) Niculescu(1) Paideia(1) Evenimentul(1) Didactica si Pedagogica(1) Stiintifica si Enciclopedica(1) Universitatii din Bucuresti(1) Ringier(1) Polity Press(1) Humanitas(1) CH Beck(1) John Wiley and Sons(1) Newton and Compton(1) Bucuresti(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (2)  5 - 10 Lei (15)  10 - 20 Lei (13)
An aparitie
19792015
Limba
 Romana(23) Engleza(2) Franceza(1) Italiana(1)
Coperti
 Brosate(23) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(2)
Colectii
 Collegium(3) Pedagogia Secolului XX(1)
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (27 carti in stoc)
A. D. Farbey - Publicitatea eficienta -35% Vezi detalii A. D. Farbey - Publicitatea eficienta IN STOC Pret: 5,00Lei 3,25 Lei
Adela Rogojinaru - Relatiile publice -35% Vezi detalii Adela Rogojinaru - Relatiile publice IN STOC Pret: 14,00Lei 9,10 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -35% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 18,00Lei 11,70 Lei
Eugenia Grosu - Jurnalism radio, specificul radiofonic -35% Vezi detalii Eugenia Grosu - Jurnalism radio, specificul radiofonic IN STOC Pret: 15,00Lei 9,75 Lei
Eugenia Grosu - Jurnalism TV, specificul telegenic -35% Vezi detalii Eugenia Grosu - Jurnalism TV, specificul telegenic IN STOC Pret: 15,00Lei 9,75 Lei
Horia Tabacu - Fetele reporterului -35% Vezi detalii Horia Tabacu - Fetele reporterului IN STOC Pret: 15,00Lei 9,75 Lei
Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa -35% Vezi detalii Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa IN STOC Pret: 20,00Lei 13,00 Lei
Monica Cercelescu - Marci romanesti de succes -35% Vezi detalii Monica Cercelescu - Marci romanesti de succes IN STOC Pret: 30,00Lei 19,50 Lei
TOATE CĂRŢILEsunt verificate şi pregătite pentru livrare
+30.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>5.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin curier
Ilie Rad - Limba de lemn in presa -35% Vezi detalii Ilie Rad - Limba de lemn in presa IN STOC Pret: 30,00Lei 19,50 Lei
Marshall McLuhan - Mass-media sau mediul invizibil -35% Vezi detalii Marshall McLuhan - Mass-media sau mediul invizibil IN STOC Pret: 25,00Lei 16,25 Lei
Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media -35% Vezi detalii Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media IN STOC Pret: 15,00Lei 9,75 Lei
Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica -35% Vezi detalii Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica IN STOC Pret: 20,00Lei 13,00 Lei
Caliopia Radu - Mass media si democratizarea culturii -35% Vezi detalii Caliopia Radu - Mass media si democratizarea culturii IN STOC Pret: 7,00Lei 4,55 Lei
Matei Gheboianu - Rotativa de plumb a tranzitiei -35% Vezi detalii Matei Gheboianu - Rotativa de plumb a tranzitiei IN STOC Pret: 10,00Lei 6,50 Lei
Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului -35% Vezi detalii Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului IN STOC Pret: 12,00Lei 7,80 Lei
Pagina: 1  2  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus