Reducere 40% când comanzi 12 cărţi!
Promoţia este activă doar astăzi
Filtre:
Autori
 James Lull(2) Stanley J. Baran(1) Felix Nicolau(1) Loredana Ivan(1) Laura Marusca(1) Marian Petcu(1) Doru Pop(1) Julius Wiedemann(1) Catalin Mosoia(1) Bernard Wouts(1) I. Hangiu(1) Francis Balle(1) Elena Aurelia Botezat(1) Emilian M. Dobrescu(1) Mirela Tomescu(1) Jan Hofmeyr(1) Butch Rice(1) Elena Dan(1) Massimo Baldini(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(4) McGraw-Hill International(1) Polirom(1) Polity Press(1) Taschen(1) Humanitas(1) Flammarion(1) Historia(1) Univers Enciclopedic(1) CH Beck(1) John Wiley and Sons(1) Scripta(1) Newton and Compton(1) Comunicare.ro(1) Samizdat(1)
Pret
  5 - 10 Lei (3)  10 - 20 Lei (13)  20 - 50 Lei (5)  50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19902015
Limba
 Romana(12) Engleza(4) Franceza(1) Italiana(1)
Coperti
 Brosate(16) Cartonate(2)
Colectii
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (19 carti in stoc)
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 15,00 Lei
Francis Balle - Larousse. Dictionar de media Vezi detalii Francis Balle - Larousse. Dictionar de media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Doru Pop - Mass-media si democratia Vezi detalii Doru Pop - Mass-media si democratia IN STOC Pret: 18,00 Lei
Laura Marusca - Comunicare si conflict Vezi detalii Laura Marusca - Comunicare si conflict IN STOC Pret: 10,00 Lei
Loredana Ivan - Cele mai importante 20 de secunde Vezi detalii Loredana Ivan - Cele mai importante 20 de secunde IN STOC Pret: 15,00 Lei
Julius Wiedemann - Advertising now. Online Vezi detalii Julius Wiedemann - Advertising now. Online IN STOC Pret: 70,00 Lei
TOATE CĂRŢILEsunt verificate şi pregătite pentru livrare
+23.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>5.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 99 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin curier
Elena Dan - Minciuni mass media Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 8,00 Lei
Bernard Wouts - La presse entre les lignes Vezi detalii Bernard Wouts - La presse entre les lignes IN STOC Pret: 15,00 Lei
Massimo Baldini - Storia della comunicazione Vezi detalii Massimo Baldini - Storia della comunicazione IN STOC Pret: 12,00 Lei
Pagina: 1  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus