Maria Moldoveanu(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Francis Balle(2) Kenneth Roman(1) Aurelian Bondrea(1) Nicolae Melinescu(1) Jonathan Taplin(1) Irina Nicolau(1) Ioan Dragan(1) Daniel Sandru(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Dalia Petcu(1) Patrick Veret(1) Theodor Purcarea(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Ioan Romeo Manzala(1) Aviad Meitar(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Dana Altman(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Camelia Pavel(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Bradley J. Sugars(1) Karl Fronlich(1) Mircea Pospai(1) Michael Palmer(1) Paul Dobrescu(1) Hans Dieter Zollondz(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Polirom(9) Tritonic(6) All(5) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Evenimentul(2) Didactica si Pedagogica(2) Rao(2) Kogan Page(1) Expert(1) Master Print(1) Pan Books(1) Pro Universitaria(1) Promopress(1) Codecs(1) Institutul European(1) Art Press(1) Universitara Carol Davila(1) Vicens(1) Kaplan(1) Accent Media(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Media Expres(1) Bastion(1) Eidos(1) Universitara(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) McGraw Hill(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Brandbuilders(1) Miracol(1) Nemira(1)vezi mai multe edituri
Pret
mai mic de 10 Lei (30) 10 - 20 Lei (41) 20 - 50 Lei (16) 50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19712022
Limba
Romana(72) Engleza(10) Franceza(4)
Coperti
Brosate(80) Cartonate si supracoperta(3) Cartonate(3)
Colectii
Collegium(5) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1) Totem(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!