Filtre:
Autori
 Elena Dunareanu(2) Catalin Mosoia(1) Edwin Emery(1) Phillip Ault(1) Warren Agee(1) Pierre Albert(1) Traian Bratianu(1) D. D. Stancu(1) Petre Barbu(1) Florea Firan(1) Sultana Craia(1) G. Vaideanu(1) Alexandru Gheorghiu(1) Jean Marie Charon(1) Lucian Vasile Szabo(1) Ioan Laza(1) Giannicola Montesano(1) Emiliano Micheli(1) Cristian China Birta(1) Ana Maria Sireteanu(1) Cseke Peter(1) Nicolae Culcea(1) Radut Bilbiie(1) Iulius Tundrea(1) Michael Palmer(1) Yves Agnes(1) Henry Appia(1) Marin Stoian(1) H. W. Hellyer(1) Ellen Mickiewicz(1) Fischer Lexikon(1) Ilie Rad(1) Valentin Stancu(1) I. Hangiu(1) Ion Bucheru(1) Michel Friedman(1) David A. Aaker(1) Horia Tabacu(1) Brigitte Weiss(1) Mark Tungate(1) Moi Ali(1) Elena Dan(1) Luke Sullivan(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(6) Didactica si Pedagogica(2) Fundatiei Romania de Maine(2) Humanitas(2) Brandbuilders(2) Dodd, Mead and Company(1) Presses universitaires de France(1) Muntenia(1) Vergiliu(1) Tandem Books(1) Meronia(1) Editions la Decouverte(1) Gutenberg Univers(1) Sibiu(1) Ulrico Hoepli(1) Hyperliteratura(1) Porto Franco(1) Hyperion(1) Eminescu(1) Polirom(1) Armand Colin(1) Tehnica(1) Stiinta si tehnica(1) Fisher(1) Accent Print(1) Concept(1) Evenimentul(1) Rao(1) Scripta(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (4)  5 - 10 Lei (10)  10 - 20 Lei (23)  20 - 50 Lei (12)  50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19692021
Limba
 Romana(37) Franceza(5) Italiana(2) Engleza(2) Germana(1)
Coperti
 Brosate(43) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(2)
Colectii
 Que sais-je(1) Collegium(1)
Filtrează
Publicitate. Mass-media (47 carti in stoc)
Ordonează
Catalin Mosoia - Jurnalism de stiinta Vezi detalii Catalin Mosoia - Jurnalism de stiinta IN STOC Pret: 20,00 Lei
David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand Vezi detalii David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand IN STOC Pret: 50,00 Lei
Ilie Rad - Invatamantul jurnalistic clujean (1993-2006) -35% Vezi detalii Ilie Rad - Invatamantul jurnalistic clujean (1993-2006) IN STOC Pret: 18,00Lei 11,70 Lei
Elena Dunareanu - Calendarele romanesti sibiene 1793-1970 -40% Vezi detalii Elena Dunareanu - Calendarele romanesti sibiene 1793-1970 IN STOC Pret: 20,00Lei 12,00 Lei
H. W. Hellyer - Radio si televiziune -50% Vezi detalii H. W. Hellyer - Radio si televiziune IN STOC Pret: 12,00Lei 6,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
Pierre Albert - La presse -40% Vezi detalii Pierre Albert - La presse IN STOC Pret: 12,00Lei 7,20 Lei
Moi Ali - Cum sa devii un bun PR -40% Vezi detalii Moi Ali - Cum sa devii un bun PR IN STOC Pret: 12,00Lei 7,20 Lei
Yves Agnes - Introducere in jurnalism -35% Vezi detalii Yves Agnes - Introducere in jurnalism IN STOC Pret: 40,00Lei 26,00 Lei
Traian Bratianu - Politica, in recital -40% Vezi detalii Traian Bratianu - Politica, in recital IN STOC Pret: 20,00Lei 12,00 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -25% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 21,00Lei 15,75 Lei
Petre Barbu - Primul an de publicitate -40% Vezi detalii Petre Barbu - Primul an de publicitate IN STOC Pret: 38,00Lei 22,80 Lei
Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii -50% Vezi detalii Nicolae Culcea - Din culisele televiziunii IN STOC Pret: 10,00Lei 5,00 Lei
Valentin Stancu - Relatii publice. Succes si credibilitate -40% Vezi detalii Valentin Stancu - Relatii publice. Succes si credibilitate IN STOC Pret: 23,00Lei 13,80 Lei
Florea Firan - Inceputurile presei literare craiovene -40% Vezi detalii Florea Firan - Inceputurile presei literare craiovene IN STOC Pret: 20,00Lei 12,00 Lei
Sultana Craia - Dictionarul ziaristilor romani -40% Vezi detalii Sultana Craia - Dictionarul ziaristilor romani IN STOC Pret: 30,00Lei 18,00 Lei
Pagina: 1  2  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus