Filtre:
Autori
 Daniela Morariu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Gary Ross(1) Katie Davis(1) Howard Gardner(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Anne Juganaru(1) Jock Lauterer(1) Mariana Cernicova(1) Adriana Tarus(1) Delia Cristina Balaban(1) Papa Francisc(1) Thomas Ferenczi(1) C. M. Ripeanu(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Dan Ivan(1) Gelcu Maksutovici(1) Petre Barbu(1) Jean Marie Charon(1) Noam Chomsky(1) Karl Fronlich(1) Jim Aitchison(1) Iulius Tundrea(1) H. W. Hellyer(1) Patrick Charaudeau(1) Alasdair Milne(1) Jean-Paul Pigasse(1) Luminita Rosca(1) Olga Balanescu(1) Sultana Craia(1) David Ogilvy(1) Viorel Lazarescu(1) Andrei Craciun(1) Maria Moldoveanu(1) Elena Dan(1) Cristina Galalae(1) Florina Pinzaru(1) Alexandra Zbuchea(1) Lucian Chisu(1) Aurelian Bondrea(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(5) Polirom(4) Fundatiei Romania de Maine(2) Bibliofor(1) Art Press(1) National Intelligence University(1) Yale University Press(1) Media Expres(1) Centrului tehnic editorial al armatei(1) Publica(1) Hyperion(1) Plon(1) Muzeul de istorie Prahova(1) Papirus(1) Eikon(1) Trinitas(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Ararat(1) Tandem Books(1) Editions la Decouverte(1) Curtea Veche(1) All(1) Brandbuilders(1) Eminescu(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Forgues(1) Ariadna 98(1) Meronia(1) Bucuresti(1) Miracol(1) Ringier(1) Libra(1) Scripta(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (8)  5 - 10 Lei (14)  10 - 20 Lei (18)  20 - 50 Lei (6)  mai mare de 100 Lei (1)
An aparitie
19762020
Limba
 Romana(37) Franceza(4) Engleza(3)
Coperti
 Brosate(42) Cartonate(1) Cartonate si supracoperta(1)
Colectii
 Collegium(3)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (44 carti in stoc)
Ordonează
Noam Chomsky - Cum merge lumea Vezi detalii Noam Chomsky - Cum merge lumea IN STOC Pret: 30,00 Lei
H. W. Hellyer - Radio si televiziune Vezi detalii H. W. Hellyer - Radio si televiziune IN STOC Pret: 5,00 Lei
Daniela Morariu - Comportamentul consumatorului Vezi detalii Daniela Morariu - Comportamentul consumatorului IN STOC Pret: 14,00 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 7,00 Lei
Lucian Chisu - Introducere in mass-media Vezi detalii Lucian Chisu - Introducere in mass-media IN STOC Pret: 7,00 Lei
Karl Fronlich - Relatii publice Vezi detalii Karl Fronlich - Relatii publice IN STOC Pret: 6,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
Petre Barbu - Primul an de publicitate Vezi detalii Petre Barbu - Primul an de publicitate IN STOC Pret: 12,00 Lei
Gary Ross - Who watches the watchmen? Vezi detalii Gary Ross - Who watches the watchmen? IN STOC Pret: 28,00 Lei
Leon 1914. Leon Vivien, le poilu aux 60 000 fans Vezi detalii Leon 1914. Leon Vivien, le poilu aux 60 000 fans IN STOC Pret: 24,00 Lei
David Ogilvy - Ogilvy despre publicitate Vezi detalii David Ogilvy - Ogilvy despre publicitate IN STOC Pret: 150,00 Lei
Delia Cristina Balaban - PR Trend -60% Vezi detalii Delia Cristina Balaban - PR Trend IN STOC Pret: 18,00Lei 7,20 Lei
Howard Gardner, Katie Davis - The App Generation -50% Vezi detalii Howard Gardner, Katie Davis - The App Generation IN STOC Pret: 21,00Lei 10,50 Lei
Jim Aitchison - Inovatie in advertising -50% Vezi detalii Jim Aitchison - Inovatie in advertising IN STOC Pret: 15,00Lei 7,50 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 24,00 Lei
Pagina: 12
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus