Filtre:
Autori
 Edward H. Spence(2) Emil Simandan(2) Mihai Coman(2) Luminita Rosca(2) Delia Cristina Balaban(2) Ion Moldovan(1) Papa Francisc(1) Thomas Ferenczi(1) Mikhail S. Gorbachev(1) C. M. Ripeanu(1) Filaret Acatrinei(1) Chris Hanretty(1) Natascha Just(1) Natalie Fenton(1) Richard Rudin(1) Gabriela Rusu Pasarin(1) Veronica Ioana Ilies(1) Adrian Crivii(1) Stelian Tanase(1) Tamara Pasca(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Ilie Rad(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Dan Ivan(1) Biz Stone(1) Lucia Olaru Nenati(1) Michael Kunczik(1) Carmen Ionescu(1) Alina Bargaoanu(1) Traian Bratianu(1) Jean Marie Charon(1) Olga Cicanci(1) Ana Maria Sireteanu(1) Nicolae Culcea(1) Jim Aitchison(1) Iulius Tundrea(1) Michael Palmer(1) Charles U. Larson(1) Cristian Florin Popescu(1) H. W. Hellyer(1) Patrick Charaudeau(1) Bogdan Ghiu(1) Sultana Craia(1) Daniela Zeca Buzura(1) Adela Rogojinaru(1) Valentin Stancu(1) I. Hangiu(1) Olga Balanescu(1) Michel Friedman(1) Viorel Lazarescu(1) Dumitru Bortun(1) Peter Brielmaier(1) Eugenia Grosu(1) Horia Tabacu(1) Tudor Salcudeanu(1) Peter Gross(1) Razvan Ioan Boanchis(1) Caliopia Radu(1) Octavian Butoi(1) Dan Dobre(1) Bernard Cathelat(1) Loredana Ivan(1) Mirela Lazar(1) Larisa Toader(1) Alexandra Zbuchea(1) Florina Pinzaru(1) Cristina Galalae(1) Ioan Cerghit(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(15) Polirom(10) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(3) Humanitas(2) Bucuresti(2) Didactica si Pedagogica(2) Comunicare.ro(2) Bunavestire(1) Publica(1) Hyperion(1) Plon(1) Columbia University Press(1) Muzeul de istorie Prahova(1) Routledge(1) Sage(1) Wiley(1) Palgrave(1) Horion(1) Societatea Romana de Televiziune(1) Papirus(1) Eikon(1) Trinitas(1) Pan Books(1) Mediapress(1) Presa Universitara Clujeana(1) Muntenia(1) Editions la Decouverte(1) Omonia(1) Porto Franco(1) Brandbuilders(1) Eminescu(1) Tehnica(1) All(1) Fundatiei Romania de Maine(1) Concept(1) Ariadna 98(1) Miracol(1) Teora(1) Evenimentul(1) Politica(1) Semne(1) Stiintifica si Enciclopedica(1) Universitatii din Bucuresti(1) Trei(1)
Pret
  mai mic de 5 Lei (14)  5 - 10 Lei (21)  10 - 20 Lei (27)  20 - 50 Lei (17)
An aparitie
19722021
Limba
 Romana(66) Engleza(7) Franceza(3)
Coperti
 Brosate(71) Cartonate(3) Cartonate si supracoperta(2)
Colectii
 Collegium(8)
Filtrează
Publicitate. Mass-media (76 carti in stoc)
Ordonează
Michael Palmer - Batalia pentru stiri Vezi detalii Michael Palmer - Batalia pentru stiri IN STOC Pret: 15,00 Lei
Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare Vezi detalii Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare IN STOC Pret: 20,00 Lei
Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa Vezi detalii Larisa Toader - Secretele relatiei cu presa IN STOC Pret: 15,00 Lei
Ilie Rad - Documentarea in jurnalism Vezi detalii Ilie Rad - Documentarea in jurnalism IN STOC Pret: 9,00 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -50% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 18,00Lei 9,00 Lei
Ana Maria Sireteanu - Media si imagologia Vezi detalii Ana Maria Sireteanu - Media si imagologia IN STOC Pret: 5,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
Carmen Ionescu - Agentiile de presa din Romania Vezi detalii Carmen Ionescu - Agentiile de presa din Romania IN STOC Pret: 13,00 Lei
Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica Vezi detalii Tudor Salcudeanu - Bloguri, Facebook si politica IN STOC Pret: 13,00 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 24,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 25,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 25,00 Lei
Pagina: 1  2  3  4  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus