Adrian Crivii(2) Michel Friedman(2) Constantin Bratianu(1) Ingrid Vaileanu(1) Simon Shuster(1) Marius Chelaru(1) Anca Francisca Cruceru(1) Emanuel Odobescu(1) Claudiu Moisescu(1) Lynette Owen(1) Charles Phillips(1) Valentin Radu(1) Brian C. Anderson(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Marian Odangiu(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Jock Lauterer(1) Delia Cristina Balaban(1) Tudor Vlad(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Marga Nitu(1) Florea Firan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Gelcu Maksutovici(1) Gabriela Sandu(1) Mircea Vasilescu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Nicolae Culcea(1) Paul Dobrescu(1) Henry Appia(1) Cezar Caluschi(1) E. Aisberg(1) Patrick Charaudeau(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Ilie Rad(1) Valentin Stancu(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Wilbur Schramm(1) Tudor Salcudeanu(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Tritonic(7) Polirom(7) Tehnica(2) Curtea Veche(2) Comunicare.ro(2) Fundatia Tinerilor Jurnalisti(1) Bookzone(1) Asdreni(1) Uranus(1) Sigma(1) Cartea de Buzunar(1) Irwin(1) Omniconvert Press(1) Encounter Books(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Hestia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) Media Expres(1) Dacia(1) Eikon(1) Ridman(1) Scrisul Romanesc(1) Evenimentul(1) Ararat(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) Porto Franco(1) All(1) Armand Colin(1) Nord-est(1) Coronet Books(1) Concept(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Humanitas(1) Miracol(1) Didactica si Pedagogica(1) Nemira(1) Scripta(1) Bucuresti(1) Brandbuilders(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (11) 5 - 10 Lei (24) 10 - 20 Lei (23) 20 - 50 Lei (6)
An aparitie
19682024
Limba
Romana(55) Engleza(5) Franceza(2)
Coperti
Brosate(56) Cartonate si supracoperta(3) Cartonate(3)
Colectii
Collegium(5) Albanica(1) Practic(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!