Marian Odangiu(2) Svend Hollensen(2) Sultana Craia(2) Dana Oancea(1) Mario Bruhlmann(1) Robert B. Cialdini(1) Bernard Roullet(1) Raluca Nicoleta Radu(1) Manuela Preoteasa(1) Thom Braun(1) Liliana Naclad(1) Frank Bradley(1) George Cucu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Gary Ross(1) Katie Davis(1) Howard Gardner(1) Andra Dina Pana(1) Anne Juganaru(1) Jock Lauterer(1) Mariana Cernicova(1) Adriana Tarus(1) Delia Cristina Balaban(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Papa Francisc(1) Marshall McLuhan(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Dan Ivan(1) Petre Barbu(1) Jean Marie Charon(1) Anamaria Neagu(1) Karl Fronlich(1) Iulius Tundrea(1) Charles U. Larson(1) E. Aisberg(1) Patrick Charaudeau(1) Alasdair Milne(1) Luminita Rosca(1) Sorin Preda(1) Adela Rogojinaru(1) Mihai Coman(1) Ion Bucheru(1) Michel Friedman(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Andrei Craciun(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Polirom(12) Tritonic(7) Fundatiei Romania de Maine(4) Prentice Hall(3) Publica(2) Monitorul Oficial(1) Brandbuilders(1) Europress(1) Dunod(1) Marineasa(1) Hestia(1) Kogan Page(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Art Press(1) National Intelligence University(1) Yale University Press(1) Centrului tehnic editorial al armatei(1) Eidos(1) Hyperion(1) Curtea Veche(1) Papirus(1) Eikon(1) Trinitas(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Tandem Books(1) Editions la Decouverte(1) All(1) Eminescu(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Meronia(1) Humanitas(1) Miracol(1) Ringier(1) Libra(1) Scripta(1) Stiintifica(1) Comunicare.ro(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (7) 5 - 10 Lei (16) 10 - 20 Lei (29) 20 - 50 Lei (14) 50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19742020
Limba
Romana(53) Engleza(7) Franceza(3)
Coperti
Brosate(58) Cartonate(4) Cartonate si supracoperta(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.