Filtre:
Autori
 Luminita Rosca(2) Timothy Foster(1) Alexandru Andriescu(1) Mona Moldoveanu Pologea(1) Ziuaddin Sardar(1) Mihaela Nicola(1) Sorin Preda(1) Daniela Zeca Buzura(1) Ilie Rad(1) Erik Barnouw(1) Robert Campbell(1) Eric K. Gormly(1) Scott Collins(1) Eileen R. Meehan(1) Jeff Cohen(1) David Croteau(1) Carolyn M. Byerly(1) Laura Grunberg(1) Florica Vranceanu(1) Valentin Stancu(1) Mihai Coman(1) Stan Le Roy Wilson(1) Ariane Mallender(1) Vasile Traciuc(1) I. Hangiu(1) Marin Stoian(1) Adenike Osofisan(1) Sola Adeyemi(1) Ion Bucheru(1) Mihai Anghel(1) Sultana Craia(1) Mircea Pospai(1) Gheorghe Verman(1) David A. Aaker(1) Viorel Lazarescu(1) Peter Brielmaier(1) Adela Rogojinaru(1) Eugenia Grosu(1) Horia Tabacu(1) Wilbur Schramm(1) Monica Cercelescu(1) Tudor Salcudeanu(1) Marshall McLuhan(1) Catalin Mosoia(1) Alina Bargaoanu(1) Francis Balle(1) Elena Aurelia Botezat(1) Emilian M. Dobrescu(1) Mirela Tomescu(1) Butch Rice(1) Jan Hofmeyr(1) Elena Dan(1) Massimo Baldini(1) Guy Fitzpatrick(1) Peg Fitzpatrick(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Polirom(7) Tritonic(6) Blackwell(2) Didactica si Pedagogica(2) Kogan Page(1) Junimea(1) Curtea Veche(1) Bucuresti(1) Hill and Wang(1) New York(1) Portfolio Penguin(1) Rowman(1) Paralela 45(1) Concept(1) McGraw Hill(1) Fundatia Romania de Maine(1) Anniversary(1) Alpha Books(1) Fundatiei Romania de Maine(1) De Vest(1) Meronia(1) Scrisul Romanesc(1) Brandbuilders(1) Miracol(1) Teora(1) Evenimentul(1) Nemira(1) Humanitas(1) Univers Enciclopedic(1) CH Beck(1) John Wiley and Sons(1) Scripta(1) Newton and Compton(1) Publica(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  5 - 10 Lei (8)  10 - 20 Lei (26)  20 - 50 Lei (24)  50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19622016
Limba
 Romana(39) Engleza(14) Italiana(1)
Coperti
 Brosate(48) Cartonate si supracoperta(4) Cartonate(2)
Colectii
 Collegium(4) Pedagogia Secolului XX(1)
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (54 carti in stoc)
Timothy Foster - 101 ways to get great publicity Vezi detalii Timothy Foster - 101 ways to get great publicity IN STOC Pret: 25,00 Lei
Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare Vezi detalii Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare IN STOC Pret: 10,00 Lei
David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand Vezi detalii David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand IN STOC Pret: 45,00 Lei
Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media Vezi detalii Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media IN STOC Pret: 15,00 Lei
Laura Grunberg - Mass media despre sexe Vezi detalii Laura Grunberg - Mass media despre sexe IN STOC Pret: 15,00 Lei
Mihaela Nicola - Publicitate Vezi detalii Mihaela Nicola - Publicitate IN STOC Pret: 18,00 Lei
Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic Vezi detalii Luminita Rosca - Productia textului jurnalistic IN STOC Pret: 25,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+40.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>8.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin Curier Rapid
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 18,00 Lei
Erik Barnouw - The television writer Vezi detalii Erik Barnouw - The television writer IN STOC Pret: 20,00 Lei
Eileen R. Meehan - Why TV is not our fault Vezi detalii Eileen R. Meehan - Why TV is not our fault IN STOC Pret: 25,00 Lei
Pagina: 1  2  3  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus