Reducere 40% când comanzi 12 cărţi!
Ofertă activă astăzi sâmbătă 15 decembrie
Filtre:
Autori
 Peter Gross(1) Matei Gheboianu(1) Sergio Zyman(1) Dan Dobre(1) Felix Nicolau(1) Loredana Ivan(1) Catalin Mosoia(1) Elena Aurelia Botezat(1) Emilian M. Dobrescu(1) Mirela Tomescu(1) Jan Hofmeyr(1) Butch Rice(1) Massimo Baldini(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Tritonic(2) Editura de Vest(1) Nemira(1) Universitatii din Bucuresti(1) Humanitas(1) CH Beck(1) John Wiley and Sons(1) Newton and Compton(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  5 - 10 Lei (3)  10 - 20 Lei (9)  20 - 50 Lei (3)
An aparitie
19932014
Limba
 Romana(7) Engleza(3) Franceza(1) Italiana(1)
Coperti
 Brosate(10) Cartonate si supracoperta(1) Cartonate(1)
Colectii
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (12 carti in stoc)
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus