Filtre:
Autori
 Eugenia Grosu(2) E. Aisberg(1) Ioan Dragan(1) Nicusor Dulgheru(1) Serban Foarta(1) Irving E. Fang(1) Ellen Mickiewicz(1) Alasdair Milne(1) Fischer Lexikon(1) Bogdan Ghiu(1) Bruce Lewis(1) Jean-Paul Pigasse(1) Emmanuel Dupuy(1) Jacques Leprette(1) Irene Joanescu(1) Ziuaddin Sardar(1) Erik Barnouw(1) Eric K. Gormly(1) Scott Collins(1) Eileen R. Meehan(1) Jeff Cohen(1) David Croteau(1) Carolyn M. Byerly(1) Valentin Stancu(1) Adenike Osofisan(1) Sola Adeyemi(1) Karel Capek(1) Jim Aitchison(1) Luminita Rosca(1) Michel Friedman(1) Viorel Lazarescu(1) Dumitru Bortun(1) Adela Rogojinaru(1) Horia Tabacu(1) Wilbur Schramm(1) Monica Cercelescu(1) Peter Gross(1) Dan Petre(1) Alina Bargaoanu(1) Francis Balle(1) Elena Dan(1) Sebastien Bohler(1) Mihai Coman(1)
Edituri
 Tritonic(5) Polirom(3) All(2) Blackwell(2) Teora(2) Tehnica(1) Timpolis(1) Amarcord(1) Rada Press(1) Stiinta si tehnica(1) Coronet Books(1) Fisher(1) Radioteleviziunea(1) Forgues(1) Gramar(1) Curtea Veche(1) Hill and Wang(1) Portfolio Penguin(1) Rowman(1) Concept(1) Anniversary(1) Alpha Books(1) Penguin Books(1) Brandbuilders(1) Fundatia Soros pentru o Societate Deschisa(1) Humanitas(1) Miracol(1) Evenimentul(1) Didactica si Pedagogica(1) Comunicare.ro(1) Univers Enciclopedic(1) Scripta(1)
Pret
  5 - 10 Lei (2)  10 - 20 Lei (13)  20 - 50 Lei (30)  50 - 100 Lei (1)
An aparitie
19622016
Limba
 Romana(31) Engleza(12) Franceza(2) Germana(1)
Coperti
 Brosate(42) Cartonate si supracoperta(2) Cartonate(2)
Colectii
 Collegium(2) Pedagogia Secolului XX(1)
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (46 carti in stoc)
Dan Petre - Introducere in publicitate Vezi detalii Dan Petre - Introducere in publicitate IN STOC Pret: 26,00 Lei
Nicusor Dulgheru - Razboiul din Golf si media Vezi detalii Nicusor Dulgheru - Razboiul din Golf si media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 35,00 Lei
Jacques Leprette - Etica si calitatea informatiei Vezi detalii Jacques Leprette - Etica si calitatea informatiei IN STOC Pret: 23,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+45.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin Curier Rapid
Jim Aitchison - Inovatie in advertising Vezi detalii Jim Aitchison - Inovatie in advertising IN STOC Pret: 52,00 Lei
Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media Vezi detalii Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media IN STOC Pret: 18,00 Lei
Francis Balle - Larousse. Dictionar de media Vezi detalii Francis Balle - Larousse. Dictionar de media IN STOC Pret: 23,00 Lei
Ellen Mickiewicz - Televiziunea si alegerile Vezi detalii Ellen Mickiewicz - Televiziunea si alegerile IN STOC Pret: 18,00 Lei
Karel Capek - War with the Newts Vezi detalii Karel Capek - War with the Newts IN STOC Pret: 42,00 Lei
Adela Rogojinaru - Relatiile publice Vezi detalii Adela Rogojinaru - Relatiile publice IN STOC Pret: 12,00 Lei
Pagina: 1  2  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus