Ai reducere 30% la TOATE cărţile şi transport gratuit de la 75 lei.
Promoţie activă pe site până marţi 21 august ora 23:59!
Filtre:
Autori
 Catalin Mosoia(1) Alina Bargaoanu(1) Bernard Wouts(1) I. Hangiu(1) Moi Ali(1) Elena Aurelia Botezat(1) Emilian M. Dobrescu(1) Mirela Tomescu(1) Butch Rice(1) Jan Hofmeyr(1) Jean Marie Dru(1) Elena Dan(1) Massimo Baldini(1) Cristina Coman(1) Michael Bland(1)
Edituri
 Humanitas(1) Tritonic(1) Flammarion(1) Historia(1) Rao(1) CH Beck(1) John Wiley and Sons(1) Palgrave(1) Scripta(1) Newton and Compton(1) Polirom(1) Comunicare.ro(1)
Pret
  5 - 10 Lei (5)  10 - 20 Lei (8)  20 - 50 Lei (3)
An aparitie
19902015
Limba
 Romana(8) Engleza(2) Franceza(1) Italiana(1)
Coperti
 Brosate(8) Cartonate(4)
Colectii
Filtrează
Ordonează
Publicitate. Mass-media (13 carti in stoc)
Moi Ali - Cum sa devii un bun PR -30% Vezi detalii Moi Ali - Cum sa devii un bun PR IN STOC Pret: 10,00Lei 7,00 Lei
Bernard Wouts - La presse entre les lignes -30% Vezi detalii Bernard Wouts - La presse entre les lignes IN STOC Pret: 15,00Lei 10,50 Lei
I. Hangiu - Panorama presei romanesti comtemporane -30% Vezi detalii I. Hangiu - Panorama presei romanesti comtemporane IN STOC Pret: 50,00Lei 35,00 Lei
Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media -30% Vezi detalii Michael Bland - Relatiile eficiente cu mass media IN STOC Pret: 15,00Lei 10,50 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media -30% Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 8,00Lei 5,60 Lei
Massimo Baldini - Storia della comunicazione -30% Vezi detalii Massimo Baldini - Storia della comunicazione IN STOC Pret: 12,00Lei 8,40 Lei
Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media -30% Vezi detalii Cristina Coman - Relatiile publice si mass-media IN STOC Pret: 12,00Lei 8,40 Lei
TOATE CĂRŢILEsunt verificate şi pregătite pentru livrare
+22.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>5.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 75 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării
LIVRARE RAPIDĂîn 1-2 zile lucrătoare prin curier
Pagina: 1  
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus