Daniela Morariu(1) Mariana Brandl Gherga(1) Gary Ross(1) Katie Davis(1) Howard Gardner(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Anne Juganaru(1) Jock Lauterer(1) Mariana Cernicova(1) Adriana Tarus(1) Delia Cristina Balaban(1) Papa Francisc(1) Thomas Ferenczi(1) C. M. Ripeanu(1) Tudora Teofana Patrichi(1) Sergiu Alex(1) Otilia Balinisteanu(1) Rosemarie Haines(1) Dan Ivan(1) Gelcu Maksutovici(1) Petre Barbu(1) Jean Marie Charon(1) Noam Chomsky(1) Karl Fronlich(1) Jim Aitchison(1) Iulius Tundrea(1) H. W. Hellyer(1) Patrick Charaudeau(1) Alasdair Milne(1) Jean-Paul Pigasse(1) Luminita Rosca(1) Olga Balanescu(1) Sultana Craia(1) David Ogilvy(1) Viorel Lazarescu(1) Andrei Craciun(1) Maria Moldoveanu(1) Elena Dan(1) Cristina Galalae(1) Florina Pinzaru(1) Alexandra Zbuchea(1) Lucian Chisu(1) Aurelian Bondrea(1) Michael Bland(1)
Edituri
Tritonic(5) Polirom(4) Fundatiei Romania de Maine(2) Bibliofor(1) Art Press(1) National Intelligence University(1) Yale University Press(1) Media Expres(1) Centrului tehnic editorial al armatei(1) Publica(1) Hyperion(1) Plon(1) Muzeul de istorie Prahova(1) Papirus(1) Eikon(1) Trinitas(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Ararat(1) Tandem Books(1) Editions la Decouverte(1) Curtea Veche(1) All(1) Brandbuilders(1) Eminescu(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Forgues(1) Ariadna 98(1) Meronia(1) Bucuresti(1) Miracol(1) Ringier(1) Libra(1) Scripta(1) Comunicare.ro(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (8) 5 - 10 Lei (14) 10 - 20 Lei (18) 20 - 50 Lei (6) mai mare de 100 Lei (1)
An aparitie
19762020
Limba
Romana(37) Franceza(4) Engleza(3)
Coperti
Brosate(42) Cartonate(1) Cartonate si supracoperta(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.