Radut Bilbiie(2) Warren Littlefield(1) Nicolae Culcea(1) Elena Talmacian(1) Florinela Popa(1) Gheorghe I. Mitrofan(1) Jim Aitchison(1) Victor Visinescu(1) Marshall McLuhan(1) Oana Baluta(1) Bernard Goldberg(1) Mircea Pospai(1) Iulius Tundrea(1) Brindusa Armanca(1) Henry Appia(1) Marin Stoian(1) H. W. Hellyer(1) Nicusor Dulgheru(1) Serban Foarta(1) Ellen Mickiewicz(1) Alasdair Milne(1) Fischer Lexikon(1) Jean-Paul Pigasse(1) Sultana Craia(1) Alexandru Andriescu(1) I. Hangiu(1) Ion Bucheru(1) Michel Friedman(1) A. D. Farbey(1) Wilbur Schramm(1) Sergio Zyman(1) Andrei Craciun(1) Laura Marusca(1) Maria Moldoveanu(1) Jean Marie Dru(1) Elena Dan(1) Ioan Cerghit(1) Lucian Chisu(1) Aurelian Bondrea(1) Luke Sullivan(1) Michael Bland(1)
Edituri
Fundatiei Romania de Maine(5) Politica(3) Tritonic(3) Didactica si Pedagogica(3) Brandbuilders(2) Doubleday(1) Porto Franco(1) Universitara(1) Muzicala(1) Polirom(1) Teora(1) Hyperion(1) Mame(1) Maiko(1) Regnery Publishing(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Eminescu(1) Mirton(1) Armand Colin(1) Tehnica(1) Timpolis(1) Amarcord(1) Stiinta si tehnica(1) Coronet Books(1) Fisher(1) Forgues(1) Junimea(1) Humanitas(1) Niculescu(1) Nemira(1) Ringier(1) Libra(1) Palgrave(1) Scripta(1) Comunicare.ro(1)
Pret
mai mic de 5 Lei (17) 5 - 10 Lei (17) 10 - 20 Lei (11) 20 - 50 Lei (5)
An aparitie
19662013
Limba
Romana(39) Franceza(5) Engleza(5) Germana(1)
Coperti
Brosate(43) Cartonate si supracoperta(4) Cartonate(3)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.