Anticariat: Luc Marcenac, Alain Milon - Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

- Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Disponibilitate:indisponibil momentan
Cantitatea:0 buc

Autor: Luc Marcenac , Alain Milon
Titlu: Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media
Editura: Polirom
Colectia: Collegium
An de aparitie: 2006
Nr. pagini: 454
Format: 17 x 24 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 973-46-0042-7
promotii in curs
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 129 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării

Produse din aceeasi categorie


sus