- Women and media. A critical introduction

status produs

Autor: Carolyn M. Byerly
Titlu: Women and media. A critical introduction
Editura: Blackwell
An de aparitie: 2006
Nr. pagini: 293
Format: 17 x 24 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: engleza
Stare: buna
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: The japanese Press 1987 -50%Vezi detalii The japanese Press 1987Pret: 21,00Lei 10,50 Lei
Anticariat: Ziua agentiilor de presa -50%Vezi detalii Ziua agentiilor de presaPret: 21,00Lei 10,50 Lei
Anticariat: Jim Aitchison - Inovatie in advertising -20%Vezi detalii Jim Aitchison - Inovatie in advertisingPret: 16,00Lei 12,80 Lei
Anticariat: Stan Campbell - Pune-ti mintea cu mass-media! -20%Vezi detalii Stan Campbell - Pune-ti mintea cu mass-media!Pret: 14,00Lei 11,20 Lei
Anticariat: Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului -40%Vezi detalii Sergio Zyman - Sfarsitul marketinguluiPret: 13,00Lei 7,80 Lei
Anticariat: A. D. Farbey - Publicitatea eficienta -30%Vezi detalii A. D. Farbey - Publicitatea eficientaPret: 13,00Lei 9,10 Lei

sus