- Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei

status produs

Autor: Victor Danciu
Titlu: Marketing international. Provocari si tendinte la inceputul mileniului trei
Editura: Economica
An de aparitie: 2009
Nr. pagini: 392
Format: 17 x 24 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 978-973-709-418-6
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: William G. Nickels - Understanding business -50%Vezi detalii William G. Nickels - Understanding businessPret: 74,00Lei 37,00 Lei
Anticariat: Gheorghe Caraiani - Transporturile maritime -50%Vezi detalii Gheorghe Caraiani - Transporturile maritimePret: 63,00Lei 31,50 Lei
Anticariat: Richard Rumelt - Good Strategy, Bad Strategy -50%Vezi detalii Richard Rumelt - Good Strategy, Bad StrategyPret: 81,00Lei 40,50 Lei
Anticariat: Iacob Catoiu - Cercetari de marketing -30%Vezi detalii Iacob Catoiu - Cercetari de marketingPret: 36,00Lei 25,20 Lei
Anticariat: Ellen Rogin - Imaginea prosperitatii -20%Vezi detalii Ellen Rogin - Imaginea prosperitatiiPret: 37,00Lei 29,60 Lei
Anticariat: Philip Kotler - Marketing de la A la Z -40%Vezi detalii Philip Kotler - Marketing de la A la ZPret: 42,00Lei 25,20 Lei
Anticariat: Virgil Balaure - Marketing -20%Vezi detalii Virgil Balaure - MarketingPret: 32,00Lei 25,60 Lei
Anticariat: Richard Denny - Selling to Win -50%Vezi detalii Richard Denny - Selling to WinPret: 53,00Lei 26,50 Lei

sus