- Marketing strategic

status produs

Autor: Nicolae Al. Pop
Titlu: Marketing strategic
Editura: Tempus
An de aparitie: 2000
Nr. pagini: 255
Format: 18 x 24 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 973-590-351-2
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Iulian Vacarel - Finante publice -50%Vezi detalii Iulian Vacarel - Finante publicePret: 53,00Lei 26,50 Lei
Anticariat: Sylvia Nasar - Geniul economic -20%Vezi detalii Sylvia Nasar - Geniul economicPret: 35,00Lei 28,00 Lei
Anticariat: Nicolae Al. Pop - Marketing international -40%Vezi detalii Nicolae Al. Pop - Marketing internationalPret: 41,00Lei 24,60 Lei
Anticariat: Tiberius Budulea - Clauza -40%Vezi detalii Tiberius Budulea - ClauzaPret: 32,00Lei 19,20 Lei
Anticariat: Richard Denny - Selling to Win -50%Vezi detalii Richard Denny - Selling to WinPret: 53,00Lei 26,50 Lei

sus