- PR: conceptii si teorii

status produs

Autor: Michael Kunczik
Titlu: PR: conceptii si teorii
Editura: InterGraf
An de aparitie: 2003
Nr. pagini: 395
Format: 15 x 21 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 973-97258-3-59
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: The japanese Press 1987 -20%Vezi detalii The japanese Press 1987Pret: 20,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Dawn C. Nunziato - Virtual freedom -50%Vezi detalii Dawn C. Nunziato - Virtual freedomPret: 24,00Lei 12,00 Lei
Anticariat: Ziua agentiilor de presa -20%Vezi detalii Ziua agentiilor de presaPret: 20,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Doru Pop - Mass-media si democratia -30%Vezi detalii Doru Pop - Mass-media si democratiaPret: 18,00Lei 12,60 Lei
Anticariat: Brigitte Weiss - Efectele publicitatii -20%Vezi detalii Brigitte Weiss - Efectele publicitatiiPret: 19,00Lei 15,20 Lei
Anticariat: Regine Boutegege - Mysteres dans le showbiz -40%Vezi detalii Regine Boutegege - Mysteres dans le showbizPret: 25,00Lei 15,00 Lei

sus