- The philosophy of branding

status produs

Autor: Thom Braun
Titlu: The philosophy of branding
Editura: Kogan Page
An de aparitie: 2007
Nr. pagini: 192
Format: 12 x 18 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: engleza
Stare: buna
ISBN: 978-0-7494-5000-7
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Brigitte Weiss - Efectele publicitatii -20%Vezi detalii Brigitte Weiss - Efectele publicitatiiPret: 20,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Gh. Mityko - Bazele televiziunii -50%Vezi detalii Gh. Mityko - Bazele televiziuniiPret: 32,00Lei 16,00 Lei
Anticariat: Traian Bratianu - Politica, in recital -40%Vezi detalii Traian Bratianu - Politica, in recitalPret: 24,00Lei 14,40 Lei
Anticariat: The japanese Press 1987 -50%Vezi detalii The japanese Press 1987Pret: 21,00Lei 10,50 Lei
Anticariat: Bradley J. Sugars - Instant advertising -50%Vezi detalii Bradley J. Sugars - Instant advertisingPret: 30,00Lei 15,00 Lei
Anticariat: Leonard Saffir - PR on a budget -50%Vezi detalii Leonard Saffir - PR on a budgetPret: 38,00Lei 19,00 Lei

sus