Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web

status produs

Titlu: Manual de promotie si de marketing pentru radio, televiziune, societati de cablu si web
Editura: Idea Design
An de aparitie: 2004
Nr. pagini: 256
Format: 14 x 23 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
promotii in curs
Completează adresa ta de email în căsuţa de mai jos pentru a fi anunţat(ă) când acest produs revine în stoc. Sunt de acord ca datele furnizate să fie prelucrate de SC Printre Carti SRL
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile

Produse din aceeasi categorie

Anticariat: Moi Ali - Cum sa devii un bun PR -20%Vezi detalii Moi Ali - Cum sa devii un bun PRPret: 13,00Lei 10,40 Lei
Anticariat: Mihaela Nicola - Publicitate -20%Vezi detalii Mihaela Nicola - PublicitatePret: 16,00Lei 12,80 Lei
Anticariat: Regine Boutegege - Mysteres dans le showbiz -50%Vezi detalii Regine Boutegege - Mysteres dans le showbizPret: 27,00Lei 13,50 Lei
Anticariat: Dawn C. Nunziato - Virtual freedom -50%Vezi detalii Dawn C. Nunziato - Virtual freedomPret: 26,00Lei 13,00 Lei
Anticariat: Dan Ciachir - In lumea presei interbelice -40%Vezi detalii Dan Ciachir - In lumea presei interbelicePret: 26,00Lei 15,60 Lei
Anticariat: Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactare -40%Vezi detalii Peter Brielmaier - Ghid de tehnoredactarePret: 19,00Lei 11,40 Lei

sus