- Guerrilla marketing attack. Noi strategii, tactici si arme de obtinere a profiturilor mici cu investitii mici

Pret: 8,00 Lei
Disponibilitate:in stoc
Cantitatea:1 buc

Autor: Jay Conrad Levinson
Titlu: Guerrilla marketing attack. Noi strategii, tactici si arme de obtinere a profiturilor mici cu investitii mici
Editura: Business Tech International
An de aparitie: 1995
Nr. pagini: 223
Format: 13 x 20 cm
Coperti: brosate
Carte in limba: romana
Stare: buna
ISBN: 973-96587-5-x
Doar un exemplar în stoc.
Cumpără acum!
Livrare prin curier în 1-2 zile lucrătoare
Alte ediții ale acestei cărți:
Jay Conrad Levinson - The way of the Guerrilla -25%Vezi detalii Jay Conrad Levinson - The way of the Guerrilla IN STOCPret: 14,00Lei 10,50 Lei
Jay Conrad Levinson - Guerrilla Creativity Vezi detalii Jay Conrad Levinson - Guerrilla Creativity IN STOCPret: 9,00 Lei
FIECARE CARTEeste atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢIsunt acum în stocul nostru
>20.000 CĂRŢIse găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUITla comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETURîn 30 de zile de la data facturării

Produse din aceeasi categorie


sus