The lean startup

Momentan acest titlu nu se află în stoc. Intră în pagina de produs, și alege să fii notificat prin email când reintră în stoc!

Alte titluri publicate de același autor:

Eric Ries - The startup way -25% Vezi detalii Eric Ries - The startup way IN STOC Pret: 28,00Lei 21,00 Lei

Eric Lies s-a născut pe 22 septembrie 1978 și a urmat cursurile Universității Yale. În timp ce era pe băncile studenției a înființat Catalyst Recruiting, un forum online ce ajuta tinerii să își cunoască viitorii angajatori. În 2001 se mută pe Sillicon Valley pentru a fi inginer software dar după doar doi ani compania la care lucra s-a desființat. Așa ajunge să lucreze la IMVU, un joc din trecut ce îmbina viața virtuală cu socializarea. Cu ajutorul lui s-au produs peste 18 milioane de dolari însă când un nou CEO și-a făcut apariția, Lies a demisionat. A început să consilieze antreprenorii ce voiau să își deschidă o afacere și așa a apărut și prima sa carte despre care vom vorbi mai jos. A fost apreciat în toată lumea și invitat ca antreprenor rezident la Harvard Business School și așa a început să țină conferințe și discursuri în domeniu. Următoarea carte a fost The start up way ce este o continuare a primei din acest domeniu și care prezintă cum să îți crești afacerea pe termen lung.
Ajunsă un fenomen la nivel global, The lean startup, este ca o Biblie a viitorilor antreprenori dar și a antreprenorilor ce dețin o afacere de multă vreme. Aceasta a fost publicată pentru prima dată în 2011 în limba engleză. În limba română apare doi ani mai târziu la editura Publica.
Totul este împărțit în trei mari capitole: viziune, conducere și accelerare, ce sunt explicate pe înțelesul tuturor. Autorul este de părere că nu ai nevoie de o idee inovatoare și uluitoare ci trebuie să urmezi câțiva pași cu sfințenie pentru a ajunge să ai o afacere de succes. Trebuie să ai ambiție, viziune creativă și perspectivă asupra clienților pentru că dacă nu ști cui te adresezi, deja ai început cu stângul. Propria judecare ne va face să înțelegem dacă ceea ce urmează să prezentăm este un deșeu sau plus valoare iar pentru asta trebuie să ne punem în pielea clientului. Să zicem că ai inventat un nou model de mașină, sunt sute pe piață, de ce produsul tău aduce ceva în plus clientului? Fă câteva prototipuri, testează-le cu oameni necunoscuți și află părerea lor sinceră iar dacă nu este una pozitivă, atunci lucrează mai mult. Oamenii trebuie să interacționeze cu produsul tău, să înțeleagă ce oferi și dacă ești și un bun vânzător atunci cu siguranță vei reuși să faci milioane. Construiește, măsoară și învață, acesta este ciclul unei noi afaceri. Este important să faci greșeli și să experimentezi pentru a avea de unde să înveți, dacă nu simți lucrurile pe propria piele și te inspiri doar din teorie atunci cu siguranță nu ai ce căuta în poziția de conducere. Mulți au rămas cu valorile tradiționale impuse de societate, dacă ai un produs îl prezinți la toată lumea și cu cât știu mai mulți, cu atât vei avea și clienți. Nu aceasta este ideea. Trebuie să le prezinți de ce este mai bun decât ce este deja pe piață, de ce le-ar schimba percepția despre ce au avut până acum și cum ai reușit tu să îl faci atât de special. Totuși, când ajungi să vorbești despre asta, nu uita să îi întreb ce mai fac. Oamenii devin agresivi dacă le prezinți un produs fără să îți pese de ei.


sus