Mitul antreprenorial

Momentan acest titlu nu se află în stoc. Intră în pagina de produs, și alege să fii notificat prin email când reintră în stoc!

Alte titluri publicate de același autor:

Michael Gerber - Mitul managerului Vezi detalii Michael Gerber - Mitul managerului IN STOC Pret: 12,00 Lei

Gerber este unul dintre cei mai renumiși oamnei de afaceri pe care SUA avea să-i formeze acum mai bine de 30 de ani. De mic, visul său era să devină patron, dar nu știa excat ce afacere i-se potrivește mai bine. Totuși, a pus cap la cap dorințele și necesitățile societății în care trăiește și a reușit să-și dezvolte, astfel, primele companii financiare. Cult, pasionat de lumea afacerilor, meticulo și umblat prin lume, Michael are un aer degajat când vorbește despre afaceri și știe exact la ce anume poate avea succes și cu ce ar da greș imediat.
Scrie primele lucrpri despre lumea antreprenoriatului, iar pledoariile sale sunt menite să schimbe gândirea colectivă și să aducă noi paradigme în mass-media. Lucrează în colaborare cu alți directori regionali și cu diferite departamente, care se vor dezvolta treptat. Este interesat de psihologie, marketing și mass-media, iar colaborările sale sunt de-a dreptul extraordinare. În anul 2000, revista Forbes îl clasează pe locul 12 în topul celor mai de succes antreprenori și speakeri motivaționali din SUA, iar în 2007 reușește să urce 4 poziții ale aceluiași clasament. Este controversat pentru maniera în care își expune ideile, dar și pentru felul în care se raportează la acestea și încearcă să le implementeze. Lucrează cu patos la fel și fel de strategii de marketing, pe care la va promova în timpul conferințelor în format TED-ex, iar publicul va fi cucerit de explicațiile sale.
Vorbește despre investiții ca necesitate a lumii antreprenoriale și, mai apoi, vorbește desre profit sau câștig uriaș. El merge pe premisa conform căreia banii sunt făcuți pentru a fi, mai întâi, invetiți, abia apoi cheltuiți. Participă la nenumărate summit-uri internaționale din acest domeni și are numeroase parteneriate cu instituții bancare cunoscute, care au ca scop conștientizarea puterii banului în societatea actuală. Cumva, Michael crede că investiția, oricât de mică ar fi ea, aduce profit, iar managerii au de unde învăța în tot acest proces.
Vorbește despre lumea instabilă a imobiliarelor, despre carențele de pe piață, dar și despre cerere și ofertă. Se raportează la nevoile clientului ca nevoi primordiale, dar și la necesitățile pe care trebuie să și le acopere antreprenorul.
Apoi, în următoarele capitole ale cărții, ne vorbește despre marile corporații și despre programul acestora de dezvoltare a angajaților prin nenumărate programe de formare, traininguri și conferințe, pachete de beneficii extra și salarii corelate cu rezultatele fiecărui angajat în parte.
Se concentrează pe maniera în care capitalismul a adus fel și fel de schimbări radicale în societatea vremurilor. Vorbește despre adaptare și despre îndeplinirea obiectivelor antreprenoriale prin resurse umane, cu recompensarea adecvată a acestora. Toate aceste idei sunt extrem de bine primite în lumea afacerilor, iar cartea sa va fi studiată pe îndelete de specialiștii în domeniu. De asemenea, va devebi obiect de studiu în universitățile de profil al Americii și nu numai, fiind esențială în dezvoltarea tinerilor din zilele noastre. Pe site-ul nostru, cartea este disponibilă în mai multe ediții, după cum urmează: Univers (1990), Act și Politon (2018), Amaltea (2004).


sus