Mihai Coman(3) Aurelian Bondrea(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Peter Gross(2) Marina Dumitrescu(1) Jason Miles(1) Nicolae Melinescu(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Patrick Veret(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Ilie Rad(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Aneta Bogdan(1) Miruna Runcan(1) George Cucu(1) Doug Newsom(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Lucian Chisu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Phillip Ault(1) Warren Agee(1) Edwin Emery(1) Traian Bratianu(1) G. Vaideanu(1) Alexandru Gheorghiu(1) Cristian China Birta(1) Gheorghe I. Mitrofan(1) Ryan Holiday(1) Sofia Georgescu(1) Bradley J. Sugars(1) Mircea Pospai(1) Michael Palmer(1) Paul Dobrescu(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Polirom(14) Tritonic(8) All(4) Didactica si Pedagogica(3) Fundatiei Romania de Maine(3) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) Fundatia Romania de Maine(2) McGraw Hill(2) Evenimentul(2) Vremea(1) Irwin(1) Master Print(1) Promopress(1) Codecs(1) Vicens(1) Kaplan(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Excelsior Art(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Brandient(1) Dacia(1) Tempus(1) Media Expres(1) Eidos(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Dodd, Mead and Company(1) Muntenia(1) Hyperliteratura(1) Teora(1) Act si Politon(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Nord-est(1) Tehnica(1) Coronet Books(1) Cheiron(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Miracol(1) Editura de Vest(1) Silex(1) Libra(1) Rao(1) Comunicare.ro(1)vezi mai multe edituri
Pret
mai mic de 10 Lei (38) 10 - 20 Lei (41) 20 - 50 Lei (10) 50 - 100 Lei (2)
An aparitie
19712022
Limba
Romana(72) Engleza(11) Franceza(4)
Coperti
Brosate(78) Cartonate(6) Cartonate si supracoperta(3)
Colectii
Collegium(9) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!