Filtre:
Autori
 Aurelian Bondrea(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Lucian Chisu(2) Serban Foarta(2) Catalin Mosoia(2) Igor Mann(1) Joel R. Evans(1) James Webb Young(1) Joyce Hoffmann(1) Monica Macovei(1) Ajit Jaokar(1) Sally Stewart(1) Sanda Marcoci(1) Richard Myers(1) Andrei Tiganas(1) Aimee Song(1) Jason McDonald(1) Jonathan Raimes(1) Octavian Plesa(1) Marina Dumitrescu(1) Nicolae Melinescu(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Pierre Louis Dubois(1) Natalia Cimpoca(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Madalina Moraru(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Dan Ciachir(1) Edwin Emery(1) Phillip Ault(1) Warren Agee(1) Traian Bratianu(1) G. Vaideanu(1) Alexandru Gheorghiu(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Tritonic(10) Polirom(8) Fundatiei Romania de Maine(5) All(4) Fundatia Romania de Maine(3) Didactica si Pedagogica(3) Sigma(2) Asdreni(2) McGraw Hill(2) John Wiley and Sons(2) Nemira(2) Humanitas(2) Vision Group(1) Macmillan(1) Lucretius(1) The Sager Group(1) Edipresse As(1) Futuretext Ltd(1) Academiei Nationale de Informatii(1) Michael O Mara Books Limited(1) Abrams(1) JM Internet Group(1) Ilex(1) Multimedia(1) Vremea(1) Irwin(1) Master Print(1) Promopress(1) Codecs(1) Vicens(1) Kaplan(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Media Expres(1) Eidos(1) Eikon(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Evenimentul(1) Lumea Credintei(1) Dodd, Mead and Company(1) Muntenia(1) Teora(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Amarcord(1) Coronet Books(1)vezi mai multe edituri
Pret
  mai mic de 10 Lei (37)   10 - 20 Lei (43)   20 - 50 Lei (23)   50 - 100 Lei (5)   100 - 100000 Lei (2)
An aparitie
19632023
Limba
 Romana(77) Engleza(20) Franceza(3)
Coperti
 Brosate(89) Cartonate(6) Cartonate si supracoperta(5)
Colectii
 Collegium(4) Albanica(1) Radio si televiziune(1) Pedagogia Secolului XX(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (100 carti in stoc)
Ordonează
Igor Mann - Marketing fara buget Vezi detalii Igor Mann - Marketing fara buget IN STOC Pret: 65,00 Lei
Joel R. Evans - Marketing Vezi detalii Joel R. Evans - Marketing IN STOC Pret: 50,00 Lei
David Ogilvy - Ogilvy despre publicitate Vezi detalii David Ogilvy - Ogilvy despre publicitate IN STOC Pret: 170,00 Lei
Joseph Plummer - The online advertising playbook Vezi detalii Joseph Plummer - The online advertising playbook IN STOC Pret: 14,00 Lei
Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului Vezi detalii Sergio Zyman - Sfarsitul marketingului IN STOC Pret: 13,00 Lei
Mihai Coman - Mass media in Romania post comunista -30% Vezi detalii Mihai Coman - Mass media in Romania post comunista IN STOC Pret: 17,00Lei 11,90 Lei
Madalina Moraru - Mit si publicitate Vezi detalii Madalina Moraru - Mit si publicitate IN STOC Pret: 15,00 Lei
Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media Vezi detalii Ziuaddin Sardar - Cate ceva despre mass-media IN STOC Pret: 11,00 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
Monica Macovei - Ghid juridic pentru ziaristi Vezi detalii Monica Macovei - Ghid juridic pentru ziaristi IN STOC Pret: 30,00 Lei
Ajit Jaokar - Social media marketing Vezi detalii Ajit Jaokar - Social media marketing IN STOC Pret: 50,00 Lei
Brigitte Weiss - Efectele publicitatii Vezi detalii Brigitte Weiss - Efectele publicitatii IN STOC Pret: 20,00 Lei
Elena Dan - Minciuni mass media -30% Vezi detalii Elena Dan - Minciuni mass media IN STOC Pret: 9,00Lei 6,30 Lei
Catalin Mosoia - Jurnalism de stiinta Vezi detalii Catalin Mosoia - Jurnalism de stiinta IN STOC Pret: 9,00 Lei
Dan Ciachir - In lumea presei interbelice Vezi detalii Dan Ciachir - In lumea presei interbelice IN STOC Pret: 26,00 Lei
Pagina: 12345
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus