Aurelian Bondrea(2) Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Lucian Chisu(2) Serban Foarta(2) Adela Rogojinaru(2) Sally Stewart(1) Richard Platt(1) Sanda Marcoci(1) Richard Myers(1) Andrei Tiganas(1) Aimee Song(1) Jason McDonald(1) Jonathan Raimes(1) Octavian Plesa(1) Marina Dumitrescu(1) Jason Miles(1) Nicolae Melinescu(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Ilie Rad(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Dan Ciachir(1) Catalin Mosoia(1) Edwin Emery(1) Phillip Ault(1) Warren Agee(1) Traian Bratianu(1) Alexandru Gheorghiu(1) G. Vaideanu(1) Cristian China Birta(1) Gheorghe I. Mitrofan(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
Polirom(12) Tritonic(11) Fundatiei Romania de Maine(5) All(4) Tehnica(3) Fundatia Romania de Maine(3) Didactica si Pedagogica(3) Sigma(2) Asdreni(2) McGraw Hill(2) Evenimentul(2) John Wiley and Sons(1) Egmont(1) Michael O Mara Books Limited(1) Abrams(1) JM Internet Group(1) Ilex(1) Multimedia(1) Vremea(1) Irwin(1) Master Print(1) Promopress(1) Codecs(1) Vicens(1) Kaplan(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Excelsior Art(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Media Expres(1) Eidos(1) Eikon(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Lumea Credintei(1) Dodd, Mead and Company(1) Muntenia(1) Hyperliteratura(1) Teora(1) Act si Politon(1) Universitatii Lucian Blaga(1) Amarcord(1) Coronet Books(1) Forgues(1) Cheiron(1) Concept(1)vezi mai multe edituri
Pret
mai mic de 10 Lei (43) 10 - 20 Lei (44) 20 - 50 Lei (17) 50 - 100 Lei (2)
An aparitie
19632023
Limba
Romana(80) Engleza(16) Franceza(4)
Coperti
Brosate(90) Cartonate(6) Cartonate si supracoperta(4)
Colectii
Collegium(6) Idees(1) Albanica(1) Radio si televiziune(1) Pedagogia Secolului XX(1)
A atrage
atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei, în scopul popularizării lor şi creşterii
cererii este ceea ce face publicitatea.
Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul
ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a
facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media
înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se
propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în
anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.
sus
Ați atins limita maximă de 200 cărți salvate in whislist!