Filtre:
Autori
 Marius Chelaru(2) Adrian Crivii(2) Francis Balle(2) Mihai Coman(2) Jonathan Taplin(1) Irina Nicolau(1) Ioan Dragan(1) Daniel Sandru(1) Dorina Gutu-Tudor(1) Carmen Neamtu(1) Patrick Veret(1) Niculae Gheran(1) Theodor Purcarea(1) Tom Green(1) Regine Boutegege(1) Gh. Mityko(1) Leonard Saffir(1) Richard Gay(1) Ioan Romeo Manzala(1) Aviad Meitar(1) Pierre Louis Dubois(1) Gisele Halimi(1) Natalia Cimpoca(1) Emanuel Odobescu(1) Dawn C. Nunziato(1) Sabina Funar(1) Miruna Runcan(1) Liliana Naclad(1) George Cucu(1) Petre Varlam(1) Andra Dina Pana(1) Dana Altman(1) Adrian Dinu Rachieru(1) Camelia Pavel(1) Sergiu Alex(1) Rosemarie Haines(1) Emil Simandan(1) Sorin Rosca Stanescu(1) Vasile Sebastian Dancu(1) Cristian China Birta(1) Ryan Holiday(1) Paul Dobrescu(1) Cezar Caluschi(1) Richard Keeble(1) Alasdair Milne(1) Ziuaddin Sardar(1) Valentin Stancu(1) Ariane Mallender(1) Ion Bucheru(1)vezi mai mulţi autori
Edituri
 Polirom(8) Tritonic(6) All(3) Sigma(2) Asdreni(2) Eikon(2) Evenimentul(2) Didactica si Pedagogica(2) Rao(2) Pan Books(1) Pro Universitaria(1) Promopress(1) Codecs(1) Institutul European(1) Mirador(1) Casa Cartii de Stiinta(1) Universitara Carol Davila(1) Vicens(1) Kaplan(1) Accent Media(1) Transilvania Expres(1) Economica(1) Panorama(1) Gallimard(1) Stanford University Press(1) Digital Data Cluj(1) Dacia(1) Arhiepiscopiei Tomisului(1) Tempus(1) Media Expres(1) Bastion(1) Eidos(1) Universitara(1) Fundatiei Culturale Ioan Slavici(1) Carro(1) Hyperliteratura(1) Act si Politon(1) Nord-est(1) Coronet Books(1) Curtea Veche(1) Concept(1) Fundatiei Romania de Maine(1) Brandbuilders(1) Miracol(1) Nemira(1) Silex(1) Trei(1) Univers Enciclopedic(1) Humanitas(1)vezi mai multe edituri
Pret
  mai mic de 10 Lei (28)   10 - 20 Lei (36)   20 - 50 Lei (13)   50 - 100 Lei (2)
An aparitie
19712022
Limba
 Romana(65) Engleza(8) Franceza(4)
Coperti
 Brosate(72) Cartonate(3) Cartonate si supracoperta(2)
Colectii
 Collegium(4) Idees(1) Albanica(1) Pedagogia Secolului XX(1) Totem(1)

Filtrează
Publicitate. Mass-media (77 carti in stoc)
Ordonează
Irina Nicolau - Marketingul serviciilor Vezi detalii Irina Nicolau - Marketingul serviciilor IN STOC Pret: 15,00 Lei
Relatii cu media. Ghid practic Vezi detalii Relatii cu media. Ghid practic IN STOC Pret: 20,00 Lei
Ziua agentiilor de presa Vezi detalii Ziua agentiilor de presa IN STOC Pret: 20,00 Lei
Dorina Gutu-Tudor - New media Vezi detalii Dorina Gutu-Tudor - New media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Brigitte Weiss - Efectele publicitatii -25% Vezi detalii Brigitte Weiss - Efectele publicitatii IN STOC Pret: 19,00Lei 14,25 Lei
FIECARE CARTE este atent verificată înainte de punerea în vânzare
+70.000 CĂRŢI sunt acum în stocul nostru
>10.000 CĂRŢI se găsesc doar la noi în magazin
TRANSPORT GRATUIT la comenzile de minimum 199 lei
DREPT DE RETUR în 14 zile
The japanese Press 1987 Vezi detalii The japanese Press 1987 IN STOC Pret: 20,00 Lei
Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media Vezi detalii Mihai Coman - Introducere in sistemul mass-media IN STOC Pret: 20,00 Lei
Emil Simandan - Dialoguri la frontiera Vezi detalii Emil Simandan - Dialoguri la frontiera IN STOC Pret: 16,00 Lei
Frank Deaver - Etica in mass media Vezi detalii Frank Deaver - Etica in mass media IN STOC Pret: 8,00 Lei
Vasile Sebastian Dancu - Comunicarea simbolica Vezi detalii Vasile Sebastian Dancu - Comunicarea simbolica IN STOC Pret: 8,00 Lei
David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand -25% Vezi detalii David A. Aaker - Strategia portofoliului de brand IN STOC Pret: 24,00Lei 18,00 Lei
Mihai Coman - Din culisele celei de-a patra puteri -25% Vezi detalii Mihai Coman - Din culisele celei de-a patra puteri IN STOC Pret: 8,00Lei 6,00 Lei
Pagina: 1234
A atrage atenţia asupra unor produse sau servicii, evenimente sau idei,  în scopul popularizării lor şi creşterii cererii  este ceea ce face publicitatea. Mass-media este principalul promotor al acestei tehnici de promovare, la rândul ei beneficiar al publicităţii prin costurile pe care le percepe pentru a facilita comunicarea în masă vizavi de aceste produse sau servicii. Mass-media înseamnă ansamblul divers de mijloace şi modalităţi tehnice prin care se propagă comunicarea către mase. Lucrări pe acest subiect se găsesc în anticariatul Printre Cărţi în secţiunea Publicitate. Mass-media.

sus